Варгейми

WH 40K
"Імператор, ніщо не спинить нашу віру. Навіть у найтемніших куточках цього світу, ми не втратимо надію. Ми віддаємо цей світ Імператорові, а всі ті, хто стоїть на його шляху, будуть винищені. Для Імперіума, для перемоги!"

WH 40K

3-12
240 хв
Пекельний молот "Оплот Віри" відокремився від залізної колони та відправився на стрімкий похід крізь хвилі теранідів. Темний, загрозливий контур танку сильно контрастував із виблисками палаючого сонця, яке все ще освітлювало вимушену битвою ландшафту. Безчисленні кігті та ікла теранідів скреблись об броню з пластсталі. Вже більше тисячі років цей танк вірно служив Імперіуму людства. Він плавно рухався вперед, розтрощуючи ворогів гусеницями. Командир бачив розпач піхоти Імперії, яка змушена була тримати оборону, але його завдання було інше. Зламати хід подій. Знайти та знищити потвору, яка керувала роєм. Вони були їхнім інструментом, втіленням хаосу та спустошення. Командир зосередив свій погляд на червоній позначці на екрані ауспексу. Ціль знайдена. Біля неї були дві потвори на спинах яких були масивні біоплазмені пушки. "Вогонь!", крик який здригнув повітря навколо, і одразу вогонь вивергнувся з гармат.  Потвори встигли зробити залп по танку перш ніж праведний вогонь його гармат розірвав їх на шматки. Їх попадання значно пошкодило навігаційну апаратуру, зібрану техно-жрецями на мармі, тому до влучання снаряду, з головної пушки доклав руку сам Імператор.  Важкі болтери косили піхоту теранідів, а лазпушки зосередили вогонь на великих особин, які намагались вогнем біоплазми знищити загрозу для Тервігона - синоптичної потвори, що керувала роєм в цьому секторі. Після довгого та виснажливого бою, коли сталевий левіафан пробивав шлях крізь завалений хітину та кров, він нарешті досяг цілі. Величний удар перетворив тераніда на розпечені обломки та попіл. Екіпаж відчув глибоке полегшення та насолоду від того, що його місія була виконана. Непохитна віра в Імператора та його сили дала йому та його екіпажу силу, щоб вийти переможцями з цього кривавого походу. "На славу Імперіуму!" – він закричав, а його слова пролетіли над полем битви, де танк "Оплот Віри" стояв як оплот волі та відданості, готовий відчайдушно боротися за світло у вигнанні темряви. Цей всесвітньо відомий варгейм, де відбуваються масштабні бої. Здобудьте перемогу завдяки розуму та тактиці, використовуючи титанів та різноманітну зброю. Warhammer 40K пропонує варіативність місій, яка забезпечить непередбачуваність та епічну атмосферу у кожному поєдинку.
War Cry
"Серце пустелі б'ється в ритмі мого війська, а пісок знає мої найглибші таємниці. Як буря, я приношу спокуту на піски цього світу, водночас живучи і вмираючи разом з ними."

War Cry

3-8
120 хв
За обрієм хмари піску, місто Варантакс приймало своїх героїв. Порожні вулиці та піщані дюни створювали враження, ніби самі боги створили це місце для відчайдушних битв. Скельтон, величний лідер Савагерів Даркоата, стояв на відкритій площі, дивлячись на більше десятка воїнів схожих на хижих птиць, які обступили його ватагу. Тримаючи свої сокири за спиною, Скельтон став у бійцівську стійку. Його досвід у боях в пустелі та спритність підготували його до таких подій. Його вже відома посмішка у небезпечних ситуаціях змусив багатьох забаритись, невпевнених у своїх діях. Вони рушили на Скельтона, але він легко ухилився від перших ударів. Він реагував так, ніби відчував кожен крок своїх опонентів на піску. Сокири заблищали на сонці. Його побратими влетіли на ворога - хтось нарвався на списи, комусь вдалось нанести приголомшливий удар. Скельтон відчував власну сили ростущим потоком адреналіну. Він відсікав сокирами повітря і розрубував ворогів, поки йому в ногу не вструмився меч. Від злості він видав приголомшливий крик, так що самі небеса його почули. Його товариші обступили його і почали захищати. Скельтон протер очі,  залиті кров'ю та засипані піском. Залишився один ворон десь здалеку. Він прокричав і полетів удаль. Відійшовши від бою, вони збирались вже йти далі, але на горизонті показався натовп таких самих воїнів. Вже в два рази більша. Скельтон посміхнувся. Він був готовий до другого раунду. Це захоплюючий світ по всесвіту Age of Sigmar, де сила, розум і стратегія є ключовими факторами виживання. Кожен крок має бути зваженим, ваші навички досконалими, а рішучість непорушною. 
Age of Sigmar
"Кров богу крові! Черепа трону черепів! Слаан, твоє панування завершується зараз, і твоя кров випаде на землю як жертва моєму величному богові!"

Age of Sigmar

3-8
120 хв
Під масивним кам'яним троном Слаана пропливали безліч тіл слуг Хаосу, поки трон медитативно левітував над полем бою. Армія ящіролюдів відважно протистояла армії послідовників Кхорна, бога крові та війни. Їх двометрові воїни, покриті блакитною лускою, робили точні удари своїми списами, проливаючи кров культистів, яка фарбувала землю у багряний колір. Проте Кхорну байдуже, чия кров ллється в його ім'я. Рапторо авангард ящеролюдів розкидало багряне полум'я, з якого вийшла і повстала над полем бою велетенська крилата постать - вищий демон, зброєний гігантською сокирою, яка була вкрита сотнями черепів. Воїни в перших рядах, виголосили військовий клич, але відразу притихли від крику демона. "Кров богу крові! Черепа трону черепів!" - проголосила потвора, і вже у повітрі вона здійнялась, направляючись до Слаана. Слаан зосередився, реагуючи на загрозу, його очі запалали синім світлом. З неба впав новий потік метеоритів, наче вирок для всіх смертних, розриваючи культистів, які стояли на шляху. Демон з величезною сокирою кинувся до Слаана, однак один з метеоритів, перешкоджаючи удару, влетів у потвору, але, вже падаючи, він зумів нанести удар. Спалах вибуху, неймовірної яскравості, розірвав поле бою. Миттєво зустрілась небувала енергія та потужність, породжуючи нищівний удар, залишивши поле бою повністю порожнім. В цієї події не залишилось очевидців, але ви можете дізнатись продовження історії граючи у Warhammer Age of Sigmar. Ви зможете влаштовувати як динамічні епічні баталії армій, так і локальні сутички між невеликими отрядами.
Mordheim
"Ми маємо їх забрати, щоб ніхто ними не скористався. Треба стерти ці відбитки темряви"

Mordheim

3-8
120 хв
Суцільна темрява царила на площі колись величного міста. Кхан вів свою ватагу щуролюдей до її центру, де зеленим виблискували уламки давно впавшої комети - варп-камені. Вони притягують своїм сяйвом, про їхню силу складають легенди і саме за ними полює банда скавенів. Вартові вітчхантери теж відчували їх та їхню загадкову енергію. Вони завітали до цього міста, готові до будь-якої небезпеки. Раптом темрява розсіялася, відкриваючи перед ватагою крис ледь розгорнутий амфітеатр. Витягнуті з занедбаних руїн трони та колони виходили із тіней, підсвічені містичною енергією каменів. Троє скавенські щурів вийшли на сцену. Кхан та його побратими стали в центрі, дивлячись на своїх опонентів. Троє. Озброєні двома парами пістолей і мечами. На ного дивились три дула, погрожуючи і лякаючи. Очі їх ватажка холодно спостерігали за кожним рухом перед ними. Кхан знав, що його ватага вже поруч, він вдарив хвостом по землі, вздимаючи завісу з грязі, землі та пилуі стрімко пригнув в сторону. Постріли, один з пацюків впав. На дальнього вітчхантера напали двоє одночасно, той з розмаху провів лезом меча і попав одному в голову. Захрек. Він все одно нікому не подобався. Другий розрізав спину своїй цілі по всій висоті, але тут ж впав від ще одного пострілу. Амфітеатр став місцем нової битви. Кров і пот супротивників перемішувався, із вибухами магічної енергії, коли варп-камені набували життєвої сили. В один момент пролунав потужний вибух, розносячи камені та тіла по всій арені. Кхан піднявся, в його руці стирчав уламок колони. Він оглянув поле битви, все усіяне зеленим світлом. Він єдиний, хто вижив. Посмішка сама налізна на його морду, всі ці багацтва - його. Mordheim це неймовірний скірміш старої школи по всесвіту warhammer fantasy battle. Вас чекають більше сотні фракцій, різноманітна зброя, кампанії, розвиток своєї банди та незліченні скарби занепалого міста.
The Middle Earth
"За моїми спиною – відважні соратники, а на моєму боці – славний народ. Дайте мені свою мужність, дайте мені свій дух, товариші, ми здобудемо перемогу, навіть якщо нам потрібно покласти наші життя!"

The Middle Earth

3-8
120 хв
У глибоку зимову ніч загубленого в часі та просторі світу Середзем'я, зірки яскраво виблискували на небі, і дух стародавнього воїна ожив. Аріандор, ельфійський лорд та страж лісів Ліндону стояв зустрічаючи групу війська Саурона. У руках Аріандора блимав магічний лук, вироблений в самому серці Ліндону, довга стріла була готова до польоту. Орки підходили, з кожним кроком все швидше, місяць висвічував їх темні силуети. Аріандор чекав, спрямовуючи лук на ворога, його майстерність описана в легендах дозволяла підпустити їх ближче. Раптом промінь підняся вертикально вгору. Стріла - це сигнал для його соратників – воїнів Гондору, які причаїлись неподалік. Почався бій. Луки, мечі та копи оберталися в повітрі. Аріандор закрутився, винищуючи кожну ціль, яка ставала на його шляху. Його стріли пронизували серця ворогів, відштовхуючи їх назад у міражі війни. Не дивлячись на врати, ватага орків тиснула з усіх сторін, встигала добігати до позицій сил добра і трощила всіх на шляху. Земля загуділа, крізь бійню було чути злобний рик кремезного троля. Він чинив хаос, орудуючи велетенською булавою, поки його око не прошило стрілою. Орки почали пробиватись ближче в перервах між залпами, прикриваючись старовинними деревами. І так, під шквалом горячих стріл та атакуючих ударів, Аріандор та його союзники тримались невідступно. Відлуння сталі розносилось по лісу аж до ранку. Як тільки туман війни розсіявся, поле битви освітив яскравий світанок. На ногах стояло декілька лучників з їх командиром, орки лежали непорушно на землі. Мир збережено, вороги розгромлені. Настав новий день в середмісті Ліндону. Пройдіть історичні битви всесвіту Володаря Перснів, всі герої втілені у мініатюрах. Існує  можливість відіграти як компактний формат так і масштабні битви цілих армій. Пориньте у атмосферу The Middle Earth.
Infinity
"У світі технологій і віртуальності, кожен крок – це танець зі смертю, але я обрав свій ритм. Коли в твоєму арсеналі є як дробовик, ти знаєш, що кожна нота твого вибору має відлуння в реальному світі."

Infinity

3-8
120 хв
Дієго обережно просувався вздовж стіни будинку до кута, тримаючи дробовик напоготові. Трохи не доходячи, буквально за метр до краю будівлі, він зупинився, щоб подивитися у свій комлог на лівій руці. Інтерфейс доповненої реальності одразу активізувався і показав віджети з моніторингом бойових систем.  Дієго хотів упевнитися що ретранслятор хакерського сигналу на його обладнанні працює вправно, щоб не залишитися без прикриття хакера, що сидів в будівлі десь у 200 метрах від нього. Наступним рухом він потягнувся рукою до попереку. Там, під плащем з фірмовою вишивкою племені Масаїв, висів дивний кулеподібний пристрій. Він зняв кулю зі свого поясу, натиснув велику сенсорную кнопку, що реагувала тільки на його відбитки пальців, та тихо поклав кулю на землю. За секунду куля засвітилася блакитним світлом, завібрувала і розклалася, наче трансформер зі старих дитячих мультсеріалів, на дивне механічне створіння схоже на металеву коалу. Механічна тваринка розгорнулася своєю мордою до Дієго. Масай швидко зробив декілька рухів по сенсору свого комлогу, після чого механічне створіння хутко розгорнулося у протилежний бік і, стрімко, буквально в долі секунди, перестрибнуло на інший бік вулиці, сховавшись за кутом протилежної будівлі.  Дієго знов взяв дробовик в обидві руки й зняв зброю з запобіжника, він був готовий до зустрічі гостей. Через пів хвилини за кутом почулися важкі кроки. Коала миттєво вскочила і з не людською швидкістю такою, що її важко було впильнувати неозброєним оком, побігла в провулок з котрого було чутно кроки. Томить пролунав вибух і крики, з-за кута котрий пильнував Дієго крізь прицільні прилади свого дробовика вистрибнуло два лицарі у важкій кіберброні. Наведений на провулок сторожовий зонд з кулеметом одразу почав поливати їх вогнем, але більшість куль відлітала від важкої броні. Дієго почав методично стріляти з дробовика по найближчому лицарю, але той стрімко ухилявся і за декілька стрибків вже був у кроці від Дієго, виймаючи протягом руху меч. Масай вже простився з життям, але десь в п'яти сантиметрах від його ока меч лицаря спинився, а сам лицар завмер як статуя. Дієго посміхнувся, і двічі в упор вистрілив по лицарю бронебійними, подякувавши у думках хакеру, котрий вимкнув кіберброню нападника.  Весь цей час канонада від пострілів охоронного зонда та другого лицаря не припинялась ані на мить. Лицар поступово відходив за кут, стріляючи у відповідь в бік позиції зонда зі свого легкого кулемета. Обладунки лицаря вже були серйозно пошкоджені, але він продовжував відходити в бік укриття та відстрілюватись, доки не зник за кутом і не відступив. Дієго видихнув, цю спробу прориву вони відбили завдяки тому, що знали де саме вона буде. Але ж лицарі так легко не відмовляються від своїх планів, тож треба готуватися до наступної атаки. Наважтеся взяти участь у битвах будь-якого масштабу, від інтенсивних поєдинків у компактному форматі до епічних сутичок цілих армій. У світі Infinity, кожен крок – це стратегічний хід, а кожен персонаж – це ключ до перемоги.
Kill team
“Я віддаю своє життя за Імперіум, і я не шкодую про це. Я служив чесно і віддано, і я спочиваю спокійно, знаючи, що я робив свою справу“

Kill team

3-8
120 хв
Усередині давнього палацу впевнено йшла команда космодесантників, щоб дізнатись, чому пропав зв’язок із їхньою групою Адептус Механікус. Вони шукали величезний зал десь в серці споруди, і судячи з наявних даних, він вже за наступним поворотом. Повна тиша. Вони зайшли всередину. Колись це було місце для нечуваних ритуалів і поклонінь, а тепер воно неначе склеп, приховавший ці таємниці. Але було дещо живе у цій пітьмі - висока арка, по якій стікає в’язка рідина абсолютно чорного кольору.  Не встигла група дійти до центру залу, як вдарила яскрава зелена блискавка, шум ехом пронісся крізь темні коридори гробниці. З арки виходили древні механізми, і одразу цілили в людей.  Командир скомандував зайняти укриття. Бійці випускали черги зі своїх болтерів, декілька некронів пало, але нові не припиняли прибувати. Схоже, що був активований якийсь захисний механізм. Технопріст направив на арку вогонь та електричні блискавки, але це не дало результатів.  Над залом пролітали черги з гаус-бластерів, ще пару космодесантників пали без життя. Командир дав команду на вогонь з мєльти та кинув вперед гранату. Черги пролітали над павшими воїнами, досягали ворогів, відскакували від стін. Вибух. Неймовірно сильна ударна хвиля наповнила залу, відкидаючи все що стояло в неї на шляху.  Суцільна темрява, повний вакуум. Виживші два бійця із групи з трудом піднялись і оглянули всіх, кого тільки можна було знайти. Командир бездиханно лежав під уламками стіни, решту бійців не можна було і впізнати. Арка пустовала, не було ні порталу, ні рідини. Незрозуміло, що стало причиною такого вибуху, але це вже не їм розбиратись. Kill Team це швидкий та динамічний варгейм, формат якого дозволяє легко ознайомитись із всесвітом Warhammer. Він сходу занурює вас у атмосферу гри, а різноманітні місії та фракції забезпечать непередбачуваний геймплей і незабутні враження. 
Necromunda
“Доки кров колишніх ворогів буде гріти наші руки, доки вони не зроблять свій останній подих - не бачити нам миру.”

Necromunda

3-8
120 хв
Великий розлом вражає Некромунду і розпалює полум'я повстання, його відлуння звучить в темних коридорах машинних цехів. Величезна підземна платформа, вкрита ржавими плитами, ще гуділа від останніх пострілів та вибухів. В центрі стояла величезна статуя - раніше втілення єдності та надії,, зараз свідок нечисленних смертей і битв.. На одній стороні піднімались представники дому Орлоку, відома своєю стійкістю та непохитною вірою в силу духу. Навпроти розташувалась половина отряду дому Вана Саара, які борються заради визнання та влади в цьому божественному світі. Вони вірять у вічний цикл життя та смерті, і намагаються здобути владу над цим циклом. Командир Орлоків, Чарн, скомандував зайняти укриття. Командир диких дотлівав від останнього залпу вогнемета, його поранені побратими розбіглись, зайнявши позиції за металевими трубами. Почалась нова стрілянина, кулі свистіли в повітрі. направив вогнеметчиків вперед, вони висилали стовпи полум'я. Пару бійців противника причаїлись та хотіли випустили черги з куль, однак автомати заклинило. Діставши пістолет, один з найдосвідченіших стрільців диких поцілив в паливний бак. Пролунав вибух і навколо все охопило полум’я. Конструкція над платформою затріщала, і почала падати, накриваючи бійців. Все затряслось, платформа нахилилась, скидаючи поки ще живих опонентів. Пил накрив виробничі приміщення, на ногах лишилось семеро. Чарн з двома побратимами встали біля стіни і кинули вибухівку. Коли все затихло, решта воронів вийшли з укриттів. На полі битви залишились лише розкидані уламки, порожні оболонки металевих масок та відірвані руки статуї, яка наче благала припинити кровопролиття. Чарн відкинув їх ногою. Не вони це почали, але вони закінчать. Necromunda наповнений епіком варгейм старої школи. Це жорстокий світ, де сила та розум є ключовими елементами виживання. Зберіть свою банду, надайте їм унікальний еквіп з сотні доступних варіантів. Прокачайте своїх бійців в запеклих битвах. Кожен крок може здобути владу та вплив, або занести в безодню безжальності та загибелі. Приймайте важкі рішення, та сформуйте свою долю в Necromunda, де немає місця слабким.
GorkaMorka
"Баггі рве пустелю під гул моторів та гримучого сміху орків. Я, Зорґрудз, віддам кожен зуб за кожен вигук WAAAGH!, що вигонять наші колеса до перемоги в безмежних перегонах та битвах, де виживає найсильніший.”

GorkaMorka

3-8
120 хв
Баггі, зібрані з металобрухту, здіймали хмари пилу на шаленій швидкості просуваючись по пустелі ГоркоМорки. Зорґрудз - кремезний  ватажок банди орків розглядав в приціл його великого стріляла ворожий форт, у пошуках цілі. На зустріч його ватазі моркерів з форту виїхали дві тачили і декілька бойових мотоциклів, щоб перехопити їх. Не пройшло і миті, як повітря наповнилось чергами хаотично випущених куль. Кожен зеленошкірий палив на всі боки з войовничим вигуком WAAAGH!  На мить Зоґрудз завмер, з цікавістю розглядаючи, як від вибуху ворожої тачили бойзи, що їхали на ній розлітаються в різні сторони, аж раптом один з горкерів проїхджавший повз його багі на свому байку стрибнув на нього. Зоргудз ухелився від удара рубилом, і з усіх сил вдарив нахабу по пиці. Від такого удару на підлогу баггі впало декілька зубів, якими Зогрутц потім зможе розплатитись з механо за ремотн баггі. Скориставшись моментом Ватажок моркерів дістав свій шестизарядник і зробив декілька пострілів впритул, невдаха випав за борт. Через кілька веселих сутичок форт було захоплено, а залишки банди горкерів змушені були тікати.  В ГоркоМорці тебе чекають захоплюючі перегони на кастомних колимагах, веселі бої із іншими ватагами! Приведи свою ватагу до панування в пустошах ГоркаМорки прокачуючи бійців і техніку у іграх кампейну.
Bloodbowl
“- Яка неймовірна граціозність та спритність. Джим, ти це бачив? - Так, дійсно вражає, але будемо бачити, як він згодом зможе бігати, бо орки це так не залишать.”

Bloodbowl

3-8
120 хв
На стадіоні зібрані дві команди - вищі ельфи та чорні орки. Сонячний день світить на яскраву зелену траву, трибуни верещать від розвитку гри.  Блітцери ельфів лежать після невдалої спроби прорвати оборону, лайнмени готові стояти на захисті. Орки кричать тролю вдарити когось з супротивників, його тупий вираз на морді змінюється на злий і він б’є захисників ельфів перед собою, розкидаючи всіх навколо подалі. Останні хвилини першого тайму, рахунок 1-0 на користь зеленошкірих.  Декілька гоблінів підбігли до капітана команди ельфів і вдарили його, в той час як суддя старанно розглядує та зважує мішечок з золотом, на якому виднівся герб комнанди орків. Спостерігаючи це, троувер вирішує відбігти та зробити дальній пас на останнього кетчера, який стоїть на ногах. Зібравши всі свої сили в ногах, він виконує в стрибку захоплюючий перекид м'яча. Кетчер, ухиляючих від блоку суперника, біжить вперед, на ходу ловить передачу, ухиляється від останнього чорного орка на своєму шляху, і м'яч потрапляє до зони тачдауну. Збірка м'яча приносить вищим ельфам перше очко! Рахунок 1-1. Перший тайм завершений, ельфи допомагають товаришам піднятись на ноги, злі орки готові покалічити свого захисника, який допустив тачдаун. Яка захоплююча гра, а попереду нас чекає другий тайм. Атмосфера Blood Bowl іскриться під час гри, вона густо насичена адреналіном, який переносить вас прямо на стадіон, змушуючи переживати кожну хвилину матчу. Вас чекає велика кількість команд та стратегій гри. Прокачуйте власну команду, здобувайте перемогу в матчах та станьте чемпіоном ліги Blood Bowl.

Ігро-Tinder

Хочеш знайти чудову компанію для гри, та всі друзі зайняті?

Спробуй ігротіндер - обери ігри, які хочеш зіграти, та коли назбирається компанія твоїх однодумців, ми організуємо вам спільну гру!

*Для участі у грі необхідно вказати Ваш номер телефону

WH 40K
"Імператор, ніщо не спинить нашу віру. Навіть у найтемніших куточках цього світу, ми не втратимо надію. Ми віддаємо цей світ Імператорові, а всі ті, хто стоїть на його шляху, будуть винищені. Для Імперіума, для перемоги!"

WH 40K

3-12
240 хв
Пекельний молот "Оплот Віри" відокремився від залізної колони та відправився на стрімкий похід крізь хвилі теранідів. Темний, загрозливий контур танку сильно контрастував із виблисками палаючого сонця, яке все ще освітлювало вимушену битвою ландшафту. Безчисленні кігті та ікла теранідів скреблись об броню з пластсталі. Вже більше тисячі років цей танк вірно служив Імперіуму людства. Він плавно рухався вперед, розтрощуючи ворогів гусеницями. Командир бачив розпач піхоти Імперії, яка змушена була тримати оборону, але його завдання було інше. Зламати хід подій. Знайти та знищити потвору, яка керувала роєм. Вони були їхнім інструментом, втіленням хаосу та спустошення. Командир зосередив свій погляд на червоній позначці на екрані ауспексу. Ціль знайдена. Біля неї були дві потвори на спинах яких були масивні біоплазмені пушки. "Вогонь!", крик який здригнув повітря навколо, і одразу вогонь вивергнувся з гармат.  Потвори встигли зробити залп по танку перш ніж праведний вогонь його гармат розірвав їх на шматки. Їх попадання значно пошкодило навігаційну апаратуру, зібрану техно-жрецями на мармі, тому до влучання снаряду, з головної пушки доклав руку сам Імператор.  Важкі болтери косили піхоту теранідів, а лазпушки зосередили вогонь на великих особин, які намагались вогнем біоплазми знищити загрозу для Тервігона - синоптичної потвори, що керувала роєм в цьому секторі. Після довгого та виснажливого бою, коли сталевий левіафан пробивав шлях крізь завалений хітину та кров, він нарешті досяг цілі. Величний удар перетворив тераніда на розпечені обломки та попіл. Екіпаж відчув глибоке полегшення та насолоду від того, що його місія була виконана. Непохитна віра в Імператора та його сили дала йому та його екіпажу силу, щоб вийти переможцями з цього кривавого походу. "На славу Імперіуму!" – він закричав, а його слова пролетіли над полем битви, де танк "Оплот Віри" стояв як оплот волі та відданості, готовий відчайдушно боротися за світло у вигнанні темряви. Цей всесвітньо відомий варгейм, де відбуваються масштабні бої. Здобудьте перемогу завдяки розуму та тактиці, використовуючи титанів та різноманітну зброю. Warhammer 40K пропонує варіативність місій, яка забезпечить непередбачуваність та епічну атмосферу у кожному поєдинку.
War Cry
"Серце пустелі б'ється в ритмі мого війська, а пісок знає мої найглибші таємниці. Як буря, я приношу спокуту на піски цього світу, водночас живучи і вмираючи разом з ними."

War Cry

3-8
120 хв
За обрієм хмари піску, місто Варантакс приймало своїх героїв. Порожні вулиці та піщані дюни створювали враження, ніби самі боги створили це місце для відчайдушних битв. Скельтон, величний лідер Савагерів Даркоата, стояв на відкритій площі, дивлячись на більше десятка воїнів схожих на хижих птиць, які обступили його ватагу. Тримаючи свої сокири за спиною, Скельтон став у бійцівську стійку. Його досвід у боях в пустелі та спритність підготували його до таких подій. Його вже відома посмішка у небезпечних ситуаціях змусив багатьох забаритись, невпевнених у своїх діях. Вони рушили на Скельтона, але він легко ухилився від перших ударів. Він реагував так, ніби відчував кожен крок своїх опонентів на піску. Сокири заблищали на сонці. Його побратими влетіли на ворога - хтось нарвався на списи, комусь вдалось нанести приголомшливий удар. Скельтон відчував власну сили ростущим потоком адреналіну. Він відсікав сокирами повітря і розрубував ворогів, поки йому в ногу не вструмився меч. Від злості він видав приголомшливий крик, так що самі небеса його почули. Його товариші обступили його і почали захищати. Скельтон протер очі,  залиті кров'ю та засипані піском. Залишився один ворон десь здалеку. Він прокричав і полетів удаль. Відійшовши від бою, вони збирались вже йти далі, але на горизонті показався натовп таких самих воїнів. Вже в два рази більша. Скельтон посміхнувся. Він був готовий до другого раунду. Це захоплюючий світ по всесвіту Age of Sigmar, де сила, розум і стратегія є ключовими факторами виживання. Кожен крок має бути зваженим, ваші навички досконалими, а рішучість непорушною. 
Age of Sigmar
"Кров богу крові! Черепа трону черепів! Слаан, твоє панування завершується зараз, і твоя кров випаде на землю як жертва моєму величному богові!"

Age of Sigmar

3-8
120 хв
Під масивним кам'яним троном Слаана пропливали безліч тіл слуг Хаосу, поки трон медитативно левітував над полем бою. Армія ящіролюдів відважно протистояла армії послідовників Кхорна, бога крові та війни. Їх двометрові воїни, покриті блакитною лускою, робили точні удари своїми списами, проливаючи кров культистів, яка фарбувала землю у багряний колір. Проте Кхорну байдуже, чия кров ллється в його ім'я. Рапторо авангард ящеролюдів розкидало багряне полум'я, з якого вийшла і повстала над полем бою велетенська крилата постать - вищий демон, зброєний гігантською сокирою, яка була вкрита сотнями черепів. Воїни в перших рядах, виголосили військовий клич, але відразу притихли від крику демона. "Кров богу крові! Черепа трону черепів!" - проголосила потвора, і вже у повітрі вона здійнялась, направляючись до Слаана. Слаан зосередився, реагуючи на загрозу, його очі запалали синім світлом. З неба впав новий потік метеоритів, наче вирок для всіх смертних, розриваючи культистів, які стояли на шляху. Демон з величезною сокирою кинувся до Слаана, однак один з метеоритів, перешкоджаючи удару, влетів у потвору, але, вже падаючи, він зумів нанести удар. Спалах вибуху, неймовірної яскравості, розірвав поле бою. Миттєво зустрілась небувала енергія та потужність, породжуючи нищівний удар, залишивши поле бою повністю порожнім. В цієї події не залишилось очевидців, але ви можете дізнатись продовження історії граючи у Warhammer Age of Sigmar. Ви зможете влаштовувати як динамічні епічні баталії армій, так і локальні сутички між невеликими отрядами.
Mordheim
"Ми маємо їх забрати, щоб ніхто ними не скористався. Треба стерти ці відбитки темряви"

Mordheim

3-8
120 хв
Суцільна темрява царила на площі колись величного міста. Кхан вів свою ватагу щуролюдей до її центру, де зеленим виблискували уламки давно впавшої комети - варп-камені. Вони притягують своїм сяйвом, про їхню силу складають легенди і саме за ними полює банда скавенів. Вартові вітчхантери теж відчували їх та їхню загадкову енергію. Вони завітали до цього міста, готові до будь-якої небезпеки. Раптом темрява розсіялася, відкриваючи перед ватагою крис ледь розгорнутий амфітеатр. Витягнуті з занедбаних руїн трони та колони виходили із тіней, підсвічені містичною енергією каменів. Троє скавенські щурів вийшли на сцену. Кхан та його побратими стали в центрі, дивлячись на своїх опонентів. Троє. Озброєні двома парами пістолей і мечами. На ного дивились три дула, погрожуючи і лякаючи. Очі їх ватажка холодно спостерігали за кожним рухом перед ними. Кхан знав, що його ватага вже поруч, він вдарив хвостом по землі, вздимаючи завісу з грязі, землі та пилуі стрімко пригнув в сторону. Постріли, один з пацюків впав. На дальнього вітчхантера напали двоє одночасно, той з розмаху провів лезом меча і попав одному в голову. Захрек. Він все одно нікому не подобався. Другий розрізав спину своїй цілі по всій висоті, але тут ж впав від ще одного пострілу. Амфітеатр став місцем нової битви. Кров і пот супротивників перемішувався, із вибухами магічної енергії, коли варп-камені набували життєвої сили. В один момент пролунав потужний вибух, розносячи камені та тіла по всій арені. Кхан піднявся, в його руці стирчав уламок колони. Він оглянув поле битви, все усіяне зеленим світлом. Він єдиний, хто вижив. Посмішка сама налізна на його морду, всі ці багацтва - його. Mordheim це неймовірний скірміш старої школи по всесвіту warhammer fantasy battle. Вас чекають більше сотні фракцій, різноманітна зброя, кампанії, розвиток своєї банди та незліченні скарби занепалого міста.
The Middle Earth
"За моїми спиною – відважні соратники, а на моєму боці – славний народ. Дайте мені свою мужність, дайте мені свій дух, товариші, ми здобудемо перемогу, навіть якщо нам потрібно покласти наші життя!"

The Middle Earth

3-8
120 хв
У глибоку зимову ніч загубленого в часі та просторі світу Середзем'я, зірки яскраво виблискували на небі, і дух стародавнього воїна ожив. Аріандор, ельфійський лорд та страж лісів Ліндону стояв зустрічаючи групу війська Саурона. У руках Аріандора блимав магічний лук, вироблений в самому серці Ліндону, довга стріла була готова до польоту. Орки підходили, з кожним кроком все швидше, місяць висвічував їх темні силуети. Аріандор чекав, спрямовуючи лук на ворога, його майстерність описана в легендах дозволяла підпустити їх ближче. Раптом промінь підняся вертикально вгору. Стріла - це сигнал для його соратників – воїнів Гондору, які причаїлись неподалік. Почався бій. Луки, мечі та копи оберталися в повітрі. Аріандор закрутився, винищуючи кожну ціль, яка ставала на його шляху. Його стріли пронизували серця ворогів, відштовхуючи їх назад у міражі війни. Не дивлячись на врати, ватага орків тиснула з усіх сторін, встигала добігати до позицій сил добра і трощила всіх на шляху. Земля загуділа, крізь бійню було чути злобний рик кремезного троля. Він чинив хаос, орудуючи велетенською булавою, поки його око не прошило стрілою. Орки почали пробиватись ближче в перервах між залпами, прикриваючись старовинними деревами. І так, під шквалом горячих стріл та атакуючих ударів, Аріандор та його союзники тримались невідступно. Відлуння сталі розносилось по лісу аж до ранку. Як тільки туман війни розсіявся, поле битви освітив яскравий світанок. На ногах стояло декілька лучників з їх командиром, орки лежали непорушно на землі. Мир збережено, вороги розгромлені. Настав новий день в середмісті Ліндону. Пройдіть історичні битви всесвіту Володаря Перснів, всі герої втілені у мініатюрах. Існує  можливість відіграти як компактний формат так і масштабні битви цілих армій. Пориньте у атмосферу The Middle Earth.
Infinity
"У світі технологій і віртуальності, кожен крок – це танець зі смертю, але я обрав свій ритм. Коли в твоєму арсеналі є як дробовик, ти знаєш, що кожна нота твого вибору має відлуння в реальному світі."

Infinity

3-8
120 хв
Дієго обережно просувався вздовж стіни будинку до кута, тримаючи дробовик напоготові. Трохи не доходячи, буквально за метр до краю будівлі, він зупинився, щоб подивитися у свій комлог на лівій руці. Інтерфейс доповненої реальності одразу активізувався і показав віджети з моніторингом бойових систем.  Дієго хотів упевнитися що ретранслятор хакерського сигналу на його обладнанні працює вправно, щоб не залишитися без прикриття хакера, що сидів в будівлі десь у 200 метрах від нього. Наступним рухом він потягнувся рукою до попереку. Там, під плащем з фірмовою вишивкою племені Масаїв, висів дивний кулеподібний пристрій. Він зняв кулю зі свого поясу, натиснув велику сенсорную кнопку, що реагувала тільки на його відбитки пальців, та тихо поклав кулю на землю. За секунду куля засвітилася блакитним світлом, завібрувала і розклалася, наче трансформер зі старих дитячих мультсеріалів, на дивне механічне створіння схоже на металеву коалу. Механічна тваринка розгорнулася своєю мордою до Дієго. Масай швидко зробив декілька рухів по сенсору свого комлогу, після чого механічне створіння хутко розгорнулося у протилежний бік і, стрімко, буквально в долі секунди, перестрибнуло на інший бік вулиці, сховавшись за кутом протилежної будівлі.  Дієго знов взяв дробовик в обидві руки й зняв зброю з запобіжника, він був готовий до зустрічі гостей. Через пів хвилини за кутом почулися важкі кроки. Коала миттєво вскочила і з не людською швидкістю такою, що її важко було впильнувати неозброєним оком, побігла в провулок з котрого було чутно кроки. Томить пролунав вибух і крики, з-за кута котрий пильнував Дієго крізь прицільні прилади свого дробовика вистрибнуло два лицарі у важкій кіберброні. Наведений на провулок сторожовий зонд з кулеметом одразу почав поливати їх вогнем, але більшість куль відлітала від важкої броні. Дієго почав методично стріляти з дробовика по найближчому лицарю, але той стрімко ухилявся і за декілька стрибків вже був у кроці від Дієго, виймаючи протягом руху меч. Масай вже простився з життям, але десь в п'яти сантиметрах від його ока меч лицаря спинився, а сам лицар завмер як статуя. Дієго посміхнувся, і двічі в упор вистрілив по лицарю бронебійними, подякувавши у думках хакеру, котрий вимкнув кіберброню нападника.  Весь цей час канонада від пострілів охоронного зонда та другого лицаря не припинялась ані на мить. Лицар поступово відходив за кут, стріляючи у відповідь в бік позиції зонда зі свого легкого кулемета. Обладунки лицаря вже були серйозно пошкоджені, але він продовжував відходити в бік укриття та відстрілюватись, доки не зник за кутом і не відступив. Дієго видихнув, цю спробу прориву вони відбили завдяки тому, що знали де саме вона буде. Але ж лицарі так легко не відмовляються від своїх планів, тож треба готуватися до наступної атаки. Наважтеся взяти участь у битвах будь-якого масштабу, від інтенсивних поєдинків у компактному форматі до епічних сутичок цілих армій. У світі Infinity, кожен крок – це стратегічний хід, а кожен персонаж – це ключ до перемоги.
Kill team
“Я віддаю своє життя за Імперіум, і я не шкодую про це. Я служив чесно і віддано, і я спочиваю спокійно, знаючи, що я робив свою справу“

Kill team

3-8
120 хв
Усередині давнього палацу впевнено йшла команда космодесантників, щоб дізнатись, чому пропав зв’язок із їхньою групою Адептус Механікус. Вони шукали величезний зал десь в серці споруди, і судячи з наявних даних, він вже за наступним поворотом. Повна тиша. Вони зайшли всередину. Колись це було місце для нечуваних ритуалів і поклонінь, а тепер воно неначе склеп, приховавший ці таємниці. Але було дещо живе у цій пітьмі - висока арка, по якій стікає в’язка рідина абсолютно чорного кольору.  Не встигла група дійти до центру залу, як вдарила яскрава зелена блискавка, шум ехом пронісся крізь темні коридори гробниці. З арки виходили древні механізми, і одразу цілили в людей.  Командир скомандував зайняти укриття. Бійці випускали черги зі своїх болтерів, декілька некронів пало, але нові не припиняли прибувати. Схоже, що був активований якийсь захисний механізм. Технопріст направив на арку вогонь та електричні блискавки, але це не дало результатів.  Над залом пролітали черги з гаус-бластерів, ще пару космодесантників пали без життя. Командир дав команду на вогонь з мєльти та кинув вперед гранату. Черги пролітали над павшими воїнами, досягали ворогів, відскакували від стін. Вибух. Неймовірно сильна ударна хвиля наповнила залу, відкидаючи все що стояло в неї на шляху.  Суцільна темрява, повний вакуум. Виживші два бійця із групи з трудом піднялись і оглянули всіх, кого тільки можна було знайти. Командир бездиханно лежав під уламками стіни, решту бійців не можна було і впізнати. Арка пустовала, не було ні порталу, ні рідини. Незрозуміло, що стало причиною такого вибуху, але це вже не їм розбиратись. Kill Team це швидкий та динамічний варгейм, формат якого дозволяє легко ознайомитись із всесвітом Warhammer. Він сходу занурює вас у атмосферу гри, а різноманітні місії та фракції забезпечать непередбачуваний геймплей і незабутні враження. 
Necromunda
“Доки кров колишніх ворогів буде гріти наші руки, доки вони не зроблять свій останній подих - не бачити нам миру.”

Necromunda

3-8
120 хв
Великий розлом вражає Некромунду і розпалює полум'я повстання, його відлуння звучить в темних коридорах машинних цехів. Величезна підземна платформа, вкрита ржавими плитами, ще гуділа від останніх пострілів та вибухів. В центрі стояла величезна статуя - раніше втілення єдності та надії,, зараз свідок нечисленних смертей і битв.. На одній стороні піднімались представники дому Орлоку, відома своєю стійкістю та непохитною вірою в силу духу. Навпроти розташувалась половина отряду дому Вана Саара, які борються заради визнання та влади в цьому божественному світі. Вони вірять у вічний цикл життя та смерті, і намагаються здобути владу над цим циклом. Командир Орлоків, Чарн, скомандував зайняти укриття. Командир диких дотлівав від останнього залпу вогнемета, його поранені побратими розбіглись, зайнявши позиції за металевими трубами. Почалась нова стрілянина, кулі свистіли в повітрі. направив вогнеметчиків вперед, вони висилали стовпи полум'я. Пару бійців противника причаїлись та хотіли випустили черги з куль, однак автомати заклинило. Діставши пістолет, один з найдосвідченіших стрільців диких поцілив в паливний бак. Пролунав вибух і навколо все охопило полум’я. Конструкція над платформою затріщала, і почала падати, накриваючи бійців. Все затряслось, платформа нахилилась, скидаючи поки ще живих опонентів. Пил накрив виробничі приміщення, на ногах лишилось семеро. Чарн з двома побратимами встали біля стіни і кинули вибухівку. Коли все затихло, решта воронів вийшли з укриттів. На полі битви залишились лише розкидані уламки, порожні оболонки металевих масок та відірвані руки статуї, яка наче благала припинити кровопролиття. Чарн відкинув їх ногою. Не вони це почали, але вони закінчать. Necromunda наповнений епіком варгейм старої школи. Це жорстокий світ, де сила та розум є ключовими елементами виживання. Зберіть свою банду, надайте їм унікальний еквіп з сотні доступних варіантів. Прокачайте своїх бійців в запеклих битвах. Кожен крок може здобути владу та вплив, або занести в безодню безжальності та загибелі. Приймайте важкі рішення, та сформуйте свою долю в Necromunda, де немає місця слабким.
GorkaMorka
"Баггі рве пустелю під гул моторів та гримучого сміху орків. Я, Зорґрудз, віддам кожен зуб за кожен вигук WAAAGH!, що вигонять наші колеса до перемоги в безмежних перегонах та битвах, де виживає найсильніший.”

GorkaMorka

3-8
120 хв
Баггі, зібрані з металобрухту, здіймали хмари пилу на шаленій швидкості просуваючись по пустелі ГоркоМорки. Зорґрудз - кремезний  ватажок банди орків розглядав в приціл його великого стріляла ворожий форт, у пошуках цілі. На зустріч його ватазі моркерів з форту виїхали дві тачили і декілька бойових мотоциклів, щоб перехопити їх. Не пройшло і миті, як повітря наповнилось чергами хаотично випущених куль. Кожен зеленошкірий палив на всі боки з войовничим вигуком WAAAGH!  На мить Зоґрудз завмер, з цікавістю розглядаючи, як від вибуху ворожої тачили бойзи, що їхали на ній розлітаються в різні сторони, аж раптом один з горкерів проїхджавший повз його багі на свому байку стрибнув на нього. Зоргудз ухелився від удара рубилом, і з усіх сил вдарив нахабу по пиці. Від такого удару на підлогу баггі впало декілька зубів, якими Зогрутц потім зможе розплатитись з механо за ремотн баггі. Скориставшись моментом Ватажок моркерів дістав свій шестизарядник і зробив декілька пострілів впритул, невдаха випав за борт. Через кілька веселих сутичок форт було захоплено, а залишки банди горкерів змушені були тікати.  В ГоркоМорці тебе чекають захоплюючі перегони на кастомних колимагах, веселі бої із іншими ватагами! Приведи свою ватагу до панування в пустошах ГоркаМорки прокачуючи бійців і техніку у іграх кампейну.
Bloodbowl
“- Яка неймовірна граціозність та спритність. Джим, ти це бачив? - Так, дійсно вражає, але будемо бачити, як він згодом зможе бігати, бо орки це так не залишать.”

Bloodbowl

3-8
120 хв
На стадіоні зібрані дві команди - вищі ельфи та чорні орки. Сонячний день світить на яскраву зелену траву, трибуни верещать від розвитку гри.  Блітцери ельфів лежать після невдалої спроби прорвати оборону, лайнмени готові стояти на захисті. Орки кричать тролю вдарити когось з супротивників, його тупий вираз на морді змінюється на злий і він б’є захисників ельфів перед собою, розкидаючи всіх навколо подалі. Останні хвилини першого тайму, рахунок 1-0 на користь зеленошкірих.  Декілька гоблінів підбігли до капітана команди ельфів і вдарили його, в той час як суддя старанно розглядує та зважує мішечок з золотом, на якому виднівся герб комнанди орків. Спостерігаючи це, троувер вирішує відбігти та зробити дальній пас на останнього кетчера, який стоїть на ногах. Зібравши всі свої сили в ногах, він виконує в стрибку захоплюючий перекид м'яча. Кетчер, ухиляючих від блоку суперника, біжить вперед, на ходу ловить передачу, ухиляється від останнього чорного орка на своєму шляху, і м'яч потрапляє до зони тачдауну. Збірка м'яча приносить вищим ельфам перше очко! Рахунок 1-1. Перший тайм завершений, ельфи допомагають товаришам піднятись на ноги, злі орки готові покалічити свого захисника, який допустив тачдаун. Яка захоплююча гра, а попереду нас чекає другий тайм. Атмосфера Blood Bowl іскриться під час гри, вона густо насичена адреналіном, який переносить вас прямо на стадіон, змушуючи переживати кожну хвилину матчу. Вас чекає велика кількість команд та стратегій гри. Прокачуйте власну команду, здобувайте перемогу в матчах та станьте чемпіоном ліги Blood Bowl.
Warhammer Underworld
"Я не бачу ворогів, лишень тіні попередніх битв, відчуваю силу моїх живих і полеглих побратимів, які стоять зараз зі мною. Ми мужньо приймемо цей бій. БИЙ ЇХ, ХЛОПЦІ!"
Серед підземних руїн колись величного Дзеркального міста йдуть три демонічні потвори. Їх називають Кривавими Воїнами - воїни, одержимі жагою вбивства, що сіять хаос усюди, куди доберуться і розірвуть її на шматки кожного, кого зустрінуть.  Їх глава, могутній Магор йшов попереду, слідуючи за їх демонічним псом Ріптутом, як останній зупинився і подивився в сторону. Запах, різкий запах відчувся в повітрі, суміш сили і небезпеки. Навпроти вийшли четверо кремезних воїнів з топорами - Обрані Сокири, дварфи під командуванням Ф'юля-Грімніра. З криком гноми ринулись в атаку, стрімко підбігаючи до противника, але їх вже були готові зустріти. Вони схрестили сокири, шквали атак обрушилися одні на одного. Магор взяв на себе двох дварфів, Ф'юль-Грімнір - вже бився з одним із Воїнів. Все навколо заполонили звуки металу, крики та рик демонічних потвор. Ріптут вчепився одному гному у ногу, коли Магор наніс йому удар по шиї, і голова злетіла у повітря. Позаду впав один із демонів, якого зарубив глава Сокир. Магор та Ф'юль-Грімнір стали центром всієї битви. Останній накинувся на опонента, збивши йому баланс, і спритно вонзив свій топор в ногу демона. Магор розмашистим ударом пройшовся по голові дварфа, коли на того наскочив демонічний пес щоб перегризти горло. Ф'юль-Грімнір скинув пса та розірвав йому пащу голими руками, коли глава демонів витягнув топор з ноги і кинув його в дварфа. Той вструмився йому прямо в голову і він з глухим гулом впав на землю.  Криваві Воїни здобули перемогу і продовжили свій шлях на славу Кхорна. У світі Warhammer Underworlds кожен попрощався з денним світлом. У цих підземних лабіринтах гравці використовують магічні картки? щоб керувати власним військом та тактикою. Стратегія – це ключ до перемоги, а хитрість – палаюча свічка, що освітлює темряву. Приготуйтесь до битви, де вижити може лише наймудріший та найвитриваліший.

Зв’яжіться з нами

Arrows

Буль ласка, звяжіться з нами якщо бажаєте записатись на гру або хочете дізнатись будь-яку іншу інформацію.